Segt liv

Nu har jag skickat in ett kontokort till nordea. Den lycklige ägaren som får tillbaka detta heter Andreas Larsson, grattis  Andreas! Jag förväntar mig en fet hittelön och den ska jag dela med Joana. Hon var faktiskt delaktig när vi hittade kortet i den ruttna gamla smålands-skogen...

Mitt liv har inget mer att bjuda på. Jag skaffade en ny shirt idag. Inte någon speciell, bara en vanlig tröja som gjorde varken mig eller någon annan lyckligare. Jag har lagt ner min blogg förresten. För ett tag. Håller mig till denna, den är så gemensam och fin. Nu fick jag ett sms från Joana där hon skrev att hon kanske loggar in ikväll. Det ser vi fram emot!

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0