;)


www.emdartist.se , www.dannysaucedo.se

igår var det allsång på skansen!
några av dem som var med var: sanna nielsen, magnus uggla & emd.
själv tycker jag att emd var bäst, men det tycker jag alltid. :)

idag ser det ut att bli varmt, äntligen sommarväder.
det har inte varit så bra väder på den sista tiden tycker jag..
sommarväder i sverige, är regn den svenska sommaren?

jag vill bara lägga till en sak till, buss strejken!
nästan alla bussar i hela stockholm står stilla.
vissa ställen kan man inte åka till utan buss, hur ska man göra nu?
jag som hade tänk att åka till norrtälje i veckan. usch & fy. såhär kan dem ju inte göra..

Kommentarer
Postat av: Moaa

Danny, hjärta hjärta. :)

2008-07-02 @ 20:27:21
URL: http://mosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0