Ensam kvar

Joana är i tyskland. Sen italien. Sen usa och sen kina och sen island och sen kambodja och sen somalia. Nej dit ska hon inte alls, men i alla fall tyskland och vidare till milano. Sen kommer hon hem och då kommer jag bli glad.

Jag har skaffat mig en ny dator. Den är fin, pigg och fräsch. Jag måste installera msn på den innan jag gör något annat. Tänkte bara vara duktig och skriva ett inlägg i denna blogg, som jag lovat Joana att göra. Så Joana när du läser detta borde du bli riktigt stolt över mig.

Idag blev jag även en hoodtröja och en kjol rikare. Båda kommer från Björkvin (vet ej om det heter så, för prickarna på ö:et är lixom under istället för över... hrmf). Jag har inget att skriva så nu avslutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0